''Life is a camera. Just focus on what's important and capture the good times,develop from negatives, and if things don't work out, just take another shot.''

miercuri, 15 iulie 2015

Rochii de vara superbe

Pasiunea pentru haine nu este o noutate, cred că orice femeie are în garderobă un număr impresionant de haine. Am remarcat că niciodată nu sunt îndeajuns și de fiecare dată când trebuie să mergi undeva deși dulapul tău e ticsit cu haine apare veșnica întrebare: Eu cu ce mă îmbrac?

Îmi plac foarte mult rochiile, am destul de multe.Sunt feminine, ușor de purtat, nu mai trebuie să stai să te gândești cum să o asortezi, doar o accesorizezi cu o pereche de încălțări, o geantă în ton și gata ești pregătită. Desigur că sunt și femei reticente la purtatul unei rochii, însă ce poate fi mai feminin decât o rochie?

Azi aș vrea să vă prezint 2 rochii foarte frumoase de pe site-ul depozituldelenjerie.ro

Mi-a plăcut foarte mult această rochie Avaro  pentru combinația de culori.Îmi plac culorile deschise, nu mă feresc să port haine cât mai colorate.Rochia este 60% din bumbac, așa că este de o calitate foarte bună, ideală pentru vremea de afară. Merge perfect cu o geantă albă și o pereche de sandale albe cu platformă la o ieșire cu prietenii.


Varianta a 2-a ar fi rochia de mai jos, o rochie elegantă și modernă. Vara aceasta se poartă modelele florale și rochiile cât mai colorate, așa că această rochie ar fi perfectă pentru orice femeie. Rochia este perfectă pentru o seară în oraș sau de ce nu de purtat și ziua.

http://www.depozituldelenjerie.ro/avaro_su_243-p60793.html?ref=A5BFC9E0


Pe site-ul depozituldelenjerie.ro sunt multe haine drăguțe, dacă vă înscrieți pe site beneficiați de o reducere de 5 % la prima comandă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu