''Life is a camera. Just focus on what's important and capture the good times,develop from negatives, and if things don't work out, just take another shot.''

miercuri, 27 ianuarie 2016

Idei de cadouri pentru femei de Valentine's Day

Uite că se apropie de sfârșit și luna ianuarie. Habar nu am cum trece timpul, tind să cred că el aleargă mult mai repede decât mine și eu sunt mereu într-o cursă contraconometru.


Chiar azi vorbeam cu colegele mele la serviciu și ne gândeam că mai e atât de puțin până de Valentine's Day. Nu sunt fană a acestei sărbători, dar nu zic nu cadourilor.  Pentru că Iubi meu are nevoie de indicații când vine vorba despre cadouri o să îi arăt ce mi-aș dori cadou.

O dată cu sărbătoarea iubirii, vine și primăvara, anotimpul meu preferat când scoatem de la naftalină hainele lejere, pantofii cu toc și fustițele.

Sunt fană a cumpărăturilor online, de aceea îmi doresc hăinuțe cadou căci ce poate fi mai frumos decât să primești o haină pe care ți-o dorești din suflet.

Iubi meu, uite ce mi-a plăcut această rochie elegantă. Este superbă! Poate fi purtată lejer la un eveniment, și cum avem și ceva nunți anul acesta, rochia este ideala. Îmi plac mult cele trei volănașe de dantelă îi dau un aer feminin și elegant. Culoarea este un galben prăfuit, aveam impresia că e albă, dar nu, e o nuanță de galben.





O altă rochie care mi-a plăcut este cea albastră. Este foarte frumoasă și este o rochie ce poate fi purtată toată ziua. Pentru a afla detalii despre rochie, click pe imaginea de mai jos.





Nu mă pot decide care îmi place mai mult, pentru că amândouă au farmecul lor, să vedem Iubi ce buget are pentru Valentine's Day.

Voi pe care ati alege-o?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu