''Life is a camera. Just focus on what's important and capture the good times,develop from negatives, and if things don't work out, just take another shot.''

miercuri, 24 februarie 2016

Shopping online: haine de primăvară

Salutare, dragele mele fashioniste. Subiectul de astăzi este dedicat iubitoarelor de shopping online. Eu cumpăr foarte mult online căci sincer nu prea am timp să merg prin magazine și să caut în nu știu câte locuri, ceea se pot găsi simplu și rapid pe site-urile online.
Tocmai de aceea vă prezint ce mi-a plăcut mie de pe un site descoperit în ultima vreme și care m-a încântat cu prețurile mici și calitatea deosebită.

Mi-au plăcut acești pantaloni de damă în primul rând pentru că au o culoare plăcută, ideală pentru primăvară. Materialul din descrierea pe site înțeleg că este de înaltă calitate, paltonii au două buzunare laterale. Compoziția materialului este 60% poliester și 35% vâscoză. Îmi place că în talie are o bandă de culoarea neagră care subliniază talia. Disponibili și pe altă culoare. Acești pantaloni sunt ideali pentru ținute elegante la birou, dar și casual.





Când te grăbești, și nu știi cu ce să te îmbraci la birou, știți ce mă salvează pe mine ?Rochia. Da, este o piesă vestimentară feminină și foarte versatilă. De pe site-ul lenjeriamea.ro mi-a plăcut și această rochie verde de mai jos. Un astfel de model cred că avantajează orice femeie indiferent de kilogramele în plus. Îmi place că are mânecile trei sferturi, iar pe dedesupt are căptușeală. O rochie simplă, dar de efect.

CLICK pe imaginea de mai jos pentru mai multe detalii.


DACĂ V-AU PLĂCUT ALEGERILE MELE, INTRAȚI ȘI VOI PE SITE-UL LENJERIAMEA.RO și găsiți acolo multe modele interesante de haine de primăvară.


HAVE A NICE SHOPPING DAY!


2 comentarii: