''Life is a camera. Just focus on what's important and capture the good times,develop from negatives, and if things don't work out, just take another shot.''

vineri, 19 decembrie 2014

Multumesc Zonia!

Nu am mai scris de mult, mult timp, pentru că am fost ocupat până peste cap. Viața e o permanentă nebunie, dar mă bucur de ea, așa nebună cum e!

Am aflat că sunt și printre câștigătorii de la Zonia.ro, wow, e primul meu premiu în materie de blogging, așa că sunt mulțumit, chiar dacă premiul e un voucher de 150 ron pe un site de haine de femei. Știți cine a fost cel mai fericit din toată povestea asta? Iubita mea, care deja și-a ales 2 rochițe și le așteaptă cu nerăbdare să vină.Iar eu sunt și mai fericit, pentru că am scăpat de cadoul de Crăciun.

Acum o să îmi sară iubita mea în cap și sigur o să spună: Dar, ce eu doar atât valorez pentru tine, 150 ron????? :)) Femeile .Acesta e articolul câștigător.


Mulțumesc Blogawards și Zonia!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu