''Life is a camera. Just focus on what's important and capture the good times,develop from negatives, and if things don't work out, just take another shot.''

duminică, 24 mai 2015

Costume de baie 1 piesa pentru veri fierbinti

Pentru vara care vine, m-am gândit la câteva variante pentru costume de baie. Iubitul meu mă tot bate la cap să îmi iau un costum de baie întreg,dintr-o singură piesă, așă că am dat un search pe net și am găsit site-ul costume-baie.ro. Un site interesant cu multe oferte pentru costume de baie, care mai de care mai moderne și frumoase. Este important să arați bine pe plajă și să acaparezi priviri, iar acest lucru îl poți face printr-o siluetă de invidiat și un costum de baie deosebit.

Prima variantă ar fi acest costum turcoaz, cu influențe marinărești care se asortează cu orice gen de siluetă și ten.Ce spuneți de alegerea mea? Va place?
Costum de baie Caroline M-175 turcoaz (69)-Cupele sunt căptușite cu burețel subțire, iar slip-ul este clasic.Îmi place mult modelul acestui costum de baie.


 


2.Costum de baie OTYLIA 2 by Lorin este în topul preferințelor Iubitului meu.Cred că v-ați da seama de ce :). Modelul sexy care scoate în evidență silueta, culorile deschise de vară, fac din acest costum de baie o alegere perfectă. Cupele sutienului sunt neîntărite, se prinde la spate cu o clemă și se leagă după gât.



Creați-vă cont și primiți o reducere de 5%

Eu voi alege un costum dintr-o piesă pentru că îmi doresc confort și un look altfel.

Îmi place mult al doilea costum de baie. Vara poate să vină, eu voi fi pregătită,căci voi avea costumele de baie dorite :) Am făcut și o rimă.

VĂ PLAC COSTUMELE DINTR-O PIESĂ?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu