''Life is a camera. Just focus on what's important and capture the good times,develop from negatives, and if things don't work out, just take another shot.''

miercuri, 7 octombrie 2015

Esti gravida? Alege o rochie de noapte cu burtica

Ești mămică? Sau poate mai este foarte puțin până puiuțul tău vine pe lume? Emoțiile sunt copleșitoare, cel mic zburdă în burtică, iar tu nu poți dormi, e clar că ultimele 3 luni de sarcină sunt cele mai grele. Eu în ultimele luni, nu mai puteam dormi cum trebuie, băiețelul meu se mișca încontinuu, de abea mă mișcam, iar urcatul scărilor până la etajul 3 mi se părea urcatul unui munte.
Să nu mai aducem în discuție problema hainelor, care sunt foarte scumpe pentru graviduțe, și cu atâtea cheltuieli parcă nici nu îți mai vine să dai bani și pe haine, mai ales că nu o să le mai porți. Când eram eu gravidă, era un singur magazin în oraș cu haine pentru gravide, dar erau foarte scumpe. 

În căutarea unui cadou pentru o prietenă de-a mea gravidă, am găsit un site interesant cu rochii de noapte pentru gravide, site-ul se numește depozituldelenjerie.ro. Curând se aproprie ziua ei, ea este însărcinată în 3 luni, iar pe lângă mici lucruri pentru copil, m-am gândit la o rochie lejeră pe care să o poată purta prin casă.

Ce spuneți de această rochie pentru gravide e realizată din 100% bumbac. Este ideală și după naștere, deoarece are năsturei în partea superioară, și poate fi folosită și pentru alăptat. Prețul este accesibil, și în plus rochia poate fi utilizată și după venirea bebelușului, căci fiind de calitate, se va păstra foarte bine.
O altă rochie care mi-a plăcut mult este cea roz, în plus o găsiți și pe alte variante de culori. Click pe imagine pentru mai multe detalii.Se poate folosi și pentru alăptat.Nu uitațo că este din bumbac, un material moale și extrem de confortabil.
Creaza-ti cont pe site si vei primi o reducere de 5% la toate produsele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu