''Life is a camera. Just focus on what's important and capture the good times,develop from negatives, and if things don't work out, just take another shot.''

luni, 28 decembrie 2015

Rochii de Revelion

Sărbătorile de iarnă au sosit, e perioada din an când bucuria și liniștea trebuie să ne inunde sufletele și să fim mai buni, mai darnici, mai iertători. Nici nu îmi vine să cred cum a trecut și acest an, și iată-ne la finele acestui an plin de atâtea și atâtea evenimente. A fost un an frumos, dar și greu, însă am atâtea lucruri pentru care să fiu recunoscătoare.


Ador Crăciunul este sărbătoarea mea preferată din an, poate pentru că îmi reamintește de copilăria mea, de bucuria inocenței de a fi copil. Eu mi-am petrecut sărbătorile alături de cei dragi, îi mulțumesc iubitului meu pentru toată dragostea lui, pentru tot respectul pe care mi-l poartă.


Ținuta de Revelion nu mi-am pregătit-o, dar aș vrea să vă prezint 2 rochițe care mi-au atras atenția de pe site-ul lenjeriamea.ro. Este un site online cu multe lucruri interesante.

De Crăciun se spune că se poartă roșul, așa că m-am gândit la o rochie roșu corai. Îmi place design-ul simplu și modelul, și faptul că se poate lua și un sacou deasupra. Această rochie poate fi purtată și la un restaurant. dar și la birou, accesorizată cu un sacou elegant.




 


Rochia de mai jos e foarte elegantă, fiind decorată cu dantelă pe margini. Dantela îi dă un aer foarte stylish, și se potrivește de minune pentru seara dintre ani. Asortată cu un clutch simpatic, vei fi o apariție de neuitat în noaptea de Revelion.

Click pe imagine pentru mai multe detalii despre rochie.



Dacă v-am convins puteți intra pe site-ul lenjeriamea.ro, acolo găsiți haine online de calitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu