''Life is a camera. Just focus on what's important and capture the good times,develop from negatives, and if things don't work out, just take another shot.''

sâmbătă, 20 iunie 2015

Pijamale pentru bărbați

Salutare,dragii nostri.Spunem dragii, pentru că din când în când facem cu schimbul la pupitrul blogosferic. 
Iubitul meu mi-a reproșat că am scris prea mult doar articole destinate femeilor, și el, cum nu are timp să scrie, mi-a lăsat mie sarcina să scriu. 


Cum a venit vara, și cum se apropie și ziua lui, trebuie să îi găsesc un cadou util. Ce-i drept ne-am cam tot făcut cadouri, și sincer, mi se pare foarte greu să cumperi un cadou unui bărbat, nu știu de ce, dar noi, femeile, suntem mai ușor de cadorisit: niște bijuterii, un parfum, o haină și gata.

Sunt adepta cadourilor folositoare, așa că m-am gândit la o pereche de pijamale de vară pentru iubitul meu.

Prima alegere ar fi această pijama. Este un model simplu, clasic, destul de confortabil pentru nopți toride de vară.Mi-a plăcut combinația de culori, și năsturei de la bluză. O găsiți și pe alte variante de culori. Ce m-a încântat cel mai mult e faptul că este fabricată din bumbac de înaltă calitate.Pentru un somn liniștit o pijama de bumbac este ideală și imperios necesară pentru vară.





Pe site-ul e-lenjerie.ro,am mai găsit și această pijama de vară, pe care o vedeți mai jos. Cum Iubitului meu îi plac culorile deschise, cred că această pijama ar fi potrivită. O găsiți și pe varianta bleo, fiecare cu gusturile și preferințele sale.Mie îmi place și decolteul în V și imprimeul cu dungi care face din această pijama o piesă vestimentară masculină. Pijamaua este realizată din bumbac.


Iubi meu ce spui, îți plac propunerile mele? Eu zic, dragele mele, că o pijama este binevenită oricând, căci niciodată nu ai prea multe :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu