''Life is a camera. Just focus on what's important and capture the good times,develop from negatives, and if things don't work out, just take another shot.''

vineri, 25 septembrie 2015

Papuci de casă pentru zile friguroase

Toamna a venit cu ploaie și frig, nici nu se putea altfel, cu siguranță am fi vrut să mai prelungim puțin zilele cu soare, dar cine suntem noi să ne împotrivim mersului normal al naturii?

Natura are regulile ei nescrise, privind în jurul nostru ne dăm seama de perfecțiunea ei.

Dacă frigul a venit, e musai să ne îmbrăcăm mai gros, chiar și în casă se simte o ușoară scădere a temperaturii. Orice femeie are nevoie de o protecție mai mare împotriva frigului, pentru că noi femeile suntem predispuse durerilor de spate atunci când stăm în frig.


Am dat un search pe net pentru că vreau să îmi comand papuci de casă. Este foarte ușor să comanzi acum online, Pe site-ul e-ciorapi găsești multe modele de papuci simpatici și călduroși.

Mi-au plăcut mult acești  papuci de casa pentru că sunt foarte comozi. Sunt gen balerini, extrem de călduroși și practici. Cu acești papuci o să uitați de frig sau de dureri de spate.

Recunosc că m-au atras și papucii de mai jos, pentru că sunt colorați, modelul este cu stele, talpa previne alunecarea, ceea ce e foarte important mai ales că am mai avut neplăcerea să alunec pe gresie cu papucii de casă.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu