''Life is a camera. Just focus on what's important and capture the good times,develop from negatives, and if things don't work out, just take another shot.''

vineri, 21 august 2015

Ciorapi medicinali pentru varice si celulita

Sănătatea este bunul cel mai de preț al fiecărui om, de aceea trebuie să avem grijă de corpul și mintea noastră. Nu trebuie să ignorăm anumite probleme de sănătate pentru că acestea, in timp se pot agrava.
După naștere,de exemplu,  m-am trezit cu vergeturi, ba chiar în ultimii ani, m-am ales cu varice și cu umflaturi ale picioarelor. Nasterea și implicit sarcina la unele femei duce la agravarea unor probleme, in cazul meu nu m-am îngrășat, dar mă confrunt de ceva vreme cu varice.

Tot citind pe net, informații despre acest subiect am descoperit că există ciorapi medicinali, ciorapi care ajută la o mai bună distribuție a presiunii la nivelul piciorului.

Cum se apropie toamna și implicit, concediul meu se va termina, automat voi trece la ținute de tip office, de aceea voi purta fuste sau rochii.

Am căutat pe net un site unde să găsesc ciorapi medicinali și am găsit unul.Pe site-ul e-ciorapi.ro,  găsești cam tot ce ai nevoie în materie de ciorapi, șosete,etc.

Dresul Egeo Medica este ideal pentru persoanele sedentare, femeilor insarcinate sau celor care petrec mult timp la birou sau în picioare. Ideal pentru varice, dresul are presiune graduala, imbunatatind astfel circulatia sangelui.Grosimea este 40 DEN, astfel sunt perfecti pentru toamna, ii gasiti pe negru sau bej.


Pe site, am găsit și modelul de mai jos. Cu un click pe imaginea de mai jos, aflați mai multe detalii despre ciorapii Mona Relax. Este un dres care previne apariția varicelor și a celulitei si este recomandat persoanelor cu probleme de circulație a sângelui.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu