''Life is a camera. Just focus on what's important and capture the good times,develop from negatives, and if things don't work out, just take another shot.''

marți, 11 august 2015

Ciorapi cu model pentru femei cochete

Vacanța este cu siguranță pe sfârșite, cel puțin în cazul meu, parcă nu aș vrea să se termine, așa că încerc să profit la maxim de ultimele zile de concediu.
Ador vara pentru că nu trebuie să port dres sau ciorapi, dar sunt conștientă că vine toamna și va trebui să dau piciorul gol pe un picior cu dres :)

Desigur, acest lucru este inevitabil, dar dacă ar fi să aleg aș alege un dres cu un model.Pentru că îmi place să port fuste și rochii, sigur voi avea nevoie de multe perechi de dres.Îmi doresc calitate de la un dres, urăsc să se rupa un dres imediat ce l-am luat.

Pe e-ciorapi.ro, am găsit multe modele de ciorapi si dresuri de calitate. Mi-a plăcut mult acesti ciorapi Fiore Zilda. Prețul este accesibil, grosimea este 20 DN, deci destul de rezistenți, așa că sigur o să îi adaug în cosul de cumpărături.Intaritura este invizibila la varfuri, asta facandu-i foarte rezistenti.Ce spuneti de acest model?


Să nu vă mai spun că pe site, am găsit un alt model la fel de frumos. Parcă mă văd purtându-i,clinul este din bumbac, grosime 40 DN,deci mult mai rezistenti decat cei de sus. Pentru a vedea mai multe detalii despre acest model, click pe imaginea de mai jos. Merg de minune la o rochie sau o fusta neagra.


Pe site, gasiti mai multe modele de ciorapi si dresuri de calitate pe toate gusturile.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu