''Life is a camera. Just focus on what's important and capture the good times,develop from negatives, and if things don't work out, just take another shot.''

miercuri, 5 noiembrie 2014

Frumuseţe la superlativ cu Gerovital H3

Iubita mea e mereu preocupată de îngrijirea ei personală. Are un adevărat arsenal de creme, cremuşoare, loţiuni, rujuleţe, şi alte prostioare, de nu le mai ştiu pe nume.

-Iubita mea, de ce ai nevoie de atâtea lucruri ? o întreb eu într-o zi.
-Iubi, nimic nu ştii, ca să fiu frumoasă.
-Dar tu eşti frumoasă, oricum.
-Ei, zici tu aşa, dar fără ele sunt moartă.

Hmmm...îmi zic eu în gândul meu şi tac, căci nu vreau să intru pe un teren minat, legat de frumuseţea etern-feminină.


Mă uit şi eu chiorâş la crema ei, şi văd Gerovital H3 Derma+ 

 -Iubita mea, pentru ce e asta, că îmi sună cunoscut numele?
-Dragul meu Gerovital e un nume cu tradiţie în cosmetică, Gerovital H3, a fost inventat de Ana Aslan, pioner al gerontologiei. E un Brand românesc, Farmec.
-Farmec, da, îmi amintesc, am şi eu produse de la ei. Dar stai aşa, cum ai zis gerontologie? Ce e aia?
-Iubi, nimic nu ştii,  gerontologia este o ramură a medicinei care studiază cauzele îmbătrânirii la oameni.
-Hai că am aflat ceva nou.Dar tu, de unde ştii atâtea?
-Cum să nu ştiu mai ales că cei de la Farmec firma care produce cremele Gerovital, a creat o cremă specială pentru tenul meu sensibil, păstrând formula Gerovital H3 şi aducându-i multe îmbunătăţiri. Uite citeşte mai jos.

E clar, femeile sunt tare complicate, vor să fie mereu tinere şi frumoase, de aceea le şi iubim aşa mult.

Dragi femei, nu uitaţi de gama Gerovital H3, mai ales că sunt produse româneşti cu tradiţie în ţară şi în străinătatate. Nu mai cumpăraţi produse străine, căci le avem şi noi pe ale noastre. Haideţi să le preţuim, cum se cuvine.

Articol scris pentru Super Blog 2014


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu