''Life is a camera. Just focus on what's important and capture the good times,develop from negatives, and if things don't work out, just take another shot.''

luni, 3 noiembrie 2014

Dragostea începe cu un parfum

Dragostea începe cu un sărut. Aşa spune o vorbă unor oameni poate cu mai multă minte decât mine.
La mine, dragostea a început altfel, cu un parfum.
Îmi amintesc şi acum ziua în care am cunoscut-o, de parcă ar fi fost ieri. Era o zi de vară, perfectă pentru o ieşire la o terasă. Ne dădusem întâlnire undeva în jurul orei 6 după-masă. Vorbisem cu ea pe feisboc, ba chiar şi la telefon, îmi trimisese o poză de-a ei, îi trimisesem şi eu o poză, dar personal nu ne cunoscusem încă.Avea o voce caldă, misterioasă la telefon, şi acesta era încă un motiv pentru care îmi doream să o cunosc.

Şi iată .. clipa cea mare sosise, ea apăruse în faţa mea, ca o zeiţă, blondă, mignonă, frumoasă, îmbrăcată într-o rochie scurtă, dar decentă, într-o combinaţie de roz cu negru care îi stătea foarte bine. Poate m-am îndrăgostit de ochii ei superbi albaştrii, poate de zâmbetul ei, dar cu siguranţă aroma trupului ei m-a făcut să mă îndrăgostesc până peste cap de această femeie.

Ador la o femeie să miroase discret a parfum, un parfum care să se combine cu aroma trupului ei. Până la urma dragostea e chimie, şi eu m-am îndrăgostit de parfumul ei. Părea că aroma trupului ei e însăşi parfumul, au invers, cert este că mă îndrăgostisem până peste cap de ea.

Peste un timp, am aflat şi ce parfum folosea. Este vorba de parfumul Givenchy Ange ou Demon. Iubita mea este într-adevăr înger şi demon, este mereu aceeaşi, dar tot timpul diferită. Acest parfum o defineşte pe deplin pentru că o face unică, iar aromele florale, mă fac să cred că tot timpul în braţele ei găsesc primăvara. Un parfum discret care o face înger şi demon, iar acesta este unul dintre multele lucruri pe care le iubesc la ea. Oare nu în fiecare dintre noi sălăşluieşte un înger şi un demon?
Puteţi comanda şi alte parfumuri originale de pe onlineparfum.ro.Tot de acolo îmi cumpăr şi eu de ceva vreme, parfumul meu preferat de la Calvin Klein Eternity 

Dragostea înseamnă respect, dorinţă, încredere, prietenie, înseamnă atât de multe lucruri, iar uneori iubirea începe cu un parfum bun. La mine chiar aşa a început dragostea şi durează de aproape un an şi jumătate. Parfumul ei îl port mereu în suflet, mi s-a implantat în nări şi în inimă şi cu greu îl voi scoate.
Care este povestea parfumului vostru?

Articol scris pentru Super Blog 2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu