''Life is a camera. Just focus on what's important and capture the good times,develop from negatives, and if things don't work out, just take another shot.''

luni, 27 octombrie 2014

Câştiga o excursie în Franţa cu Toyota Yaris

Iubita mea se plânge că nu am dus-o niciodată în Franţa. Mă tot bate la cap să o duc acolo, dar de unde bani? Noroc cu cei de la Toyota că au un nou concurs, odată cu lansarea noii maşini a anului 2014, Toyota Yaris. Iar dacă sunt norocos pot câştiga o excursie tocmai în Franţa, în Valenciennes.

Aşă că m-am înscris pe site-ul Toyota şi aştept ca maşina Yaris să apară în oraşul meu. Mă înarmez cu un aparat foto şi video, multă răbdare, şi imaginaţie, şi mă pun pe pozat şi filmat. Cum sunt mare amator de poze, pun pariu că o să câştig ceva. N-aţi înţeles nimic?
Ei bine, în perioada 13 octombrie-10 noiembrie înscrie-te la concursul ,,Yaris în oraşul tău''. Poţi fotografia, filma sau chiar testa noul model Yaris într-unul din showroom-urile din Bacău, Baia Mare, Bucureşti, Bistriţa, Brăila, Braşov, Buzău, Cluj, Constanţa, Craiova, Focşani, Iaşi, Piteşti, Ploieşti, Sibiu, Suceava, Timişoara, Tg.Mureş.
Încarcă pozele sau filmuleţele tale pe site-ul Toyota şi ai şansa să câştigi o excursie cu masă, cazare şi transport incluse pâna la fabrica unde se construiesc maşinile Yaris, tocmai în Franţa. 
Participanții la concurs vor primi puncte pentru următoarele acțiuni:
  • Dacă încarcă minimum o poză cu tematica de mai sus, participantul și, implicit, orașul său primesc 5 puncte

  • Dacă încarcă minimum un video cu tematica de mai sus, participantul și, implicit, orașul său primesc încă 10 puncte

  • Dacă invită prieteni, (invitație pe e-mail), participantul și, implicit, orașul său primesc 1 punct

  • Dacă prietenii invitați de aceștia devin și ei participanți (își creează cont în site), participantul și, implicit, orașul său primesc 5 puncte pentru fiecare prieten adus în competiție și o șansă dublă la tragerea la sorți (o singură șansă dublă, indiferent de numărul de prieteni confirmați).

Articol scris pentru Super Blog 2014


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu