''Life is a camera. Just focus on what's important and capture the good times,develop from negatives, and if things don't work out, just take another shot.''

miercuri, 8 octombrie 2014

Maşină pentru Iubita mea

,,Iubi, hai ne asigurăm din spate, semnalizăm, băgăm a-ntâia  şi parcăm.''
-Nu, stai că nu am loc aici, mai mergem puţin.
-Iubi, ai loc să parchezi două maşini AICI.
-Adică, ce eu nu ştiu să conduc? Ia mai termină cu teoria că m-am săturat să îmi tot faci observaţie. Bine că eşti tu mare şofer.
-Bine, draga mea, parcheaz-o unde vrei tu, chiar şi la trei blocuri distanţă.Mersul pe jos face piciorul frumos.
-Mai faci şi pe deşteptul.Vezi poate te dau eu jos, acum!!!''


Ei, dragi mei bărbaţi blogări, discuţia aceasta o avem de fiecare dată când conduce Iubita mea. Nu că ar fi o şoferiţă nepricepută, dar la parcări e VARZĂ!!! Nu se pricepe absolut deloc, în rest e foarte atentă şi prudentă. Cred că femeile nu au viziune în spaţiu ca noi bărbaţii, de aceea parcările sunt ca nişte ecuaţii exponenţiale pentru ele. Maşina pe care o avem e şi foarte bărbătească, aşa că o înţeleg de ce îi este  atât de greu să parcheze maşina.

Ştiu că Iubita mea mereu îmi spune că şi-ar dori o maşină mai mică, sport, pe care s-o manevreze mai uşor, aşa că am găsit maşina perfectă pentru ea. De fapt, cred că această maşină e perfectă pentru orice femeie care se respectă.

Ştiu că îi place roşul, aşa că această maşină sigur e pe placul ei.


Cu siguranţă, Iubita mea se va descurca mai bine la parcări cu maşina Toyota Aygo, pentru că este special construită pentru o domnişoară cochetă, puternică, plină de curaj şi dinamism. Maşina poate fi personalizată în funcţie de fantezia fiecăruia, se poate schimba culoarea grilei în X, se pot pune stickere, sau alte opţiuni pentru o femeie specială. 

Cu o astfel de maşină, Iubita mea va ieşi în evidenţă, se va distra mergând prin oraş pe unde vrea ea, şi ceea ce e şi foarte important e că maşina consumă foarte puţin aşă ca are liber la distracţie!!!!

ARTICOLUL PARTICIPĂ LA SUPERBLOG 2014





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu