''Life is a camera. Just focus on what's important and capture the good times,develop from negatives, and if things don't work out, just take another shot.''

duminică, 26 octombrie 2014

Cizme pentru iubita mea

Masculul de mine se respectă, nu îi place să meargă la cumpărături, decât târât cu forţa, în lanţuri, legat fedeleş sau forţat de împrejurări. ,,Iubi, dacă mergi cu mine la shopping, te las la fotbal cu băieţii.'' îmi spune iubita mea pe un ton mieros. Pesemne că vrea să îi car eu plasele sau cine ştie, vreo prietenă nu a putut să vină cu ea şi m-a găsit pe mine măgăr de cărat, gândesc eu. Dar oferta e tentantă, aşa că suport vreo 2 ore de shoppingăreală prin mall, de dragul acelor alte 2 ore de alergat şi băut o bere cu masculii mei.Se ştie!!!

Orice relaţie e construită pe compromisuri, faci aia, te las acolo, nu faci aia, nu mai pleci nicăieri. Ce să faci, când iubeşti, suporţi orice.Om fi noi masculi feroce, dar tot femeile sunt şefele noastre! Dar să nu îi spuneţi Iubitei mele că am spus eu asta, că o să şi-o ia în cap!

Dacă săptămâna trecută mergeam în adidaşi, acum văd că vremea a luat-o razna de tot.Iubi meu tot îmi bate apropo că ar vrea nişte cizme noi, că nu îi mai plac cele vechi..De' merită şi ea, ba chiar mai mult. Urăsc mersul în magazine, însă să navighez pe net nu îmi displace,aşa că m-am gândit să îi fac o surpriză.
E practic şi perfect pentru masculul de mine să comand online. Un prieten mi-a recomandat acest site de încălţăminte online, zicea că a luat şi el iubitei lui ,,neşte'' pantofi de acolo. I-am spus că mie îmi trebuie cizme, ghete, nu vreau pantofi,adidaşi, că vine iarna, e nebun, nu vede că în Bucureşti ninge, mâine, poimâine ne dăm şi noi cu sania. Iar el, mi-a spus: ,,Stai, bre , liniştit, au de toate acolo''.

Chiar aşa e, am găsit di toate, ba chiar nişte cizme damă la preţuri foarte bune.


Ce ziceţi, am gusturi bune? Eu zic că Iubitei mele sigur i-ar plăcea aceste cizme Camel

Fain este ca dacă comanzi peste 100ron, transportul e gratuit oriunde în ţară. 

Pe site găsiţi şi ghete damă

Aşa că ams scăpat de un mers prin magazine, am făcut comanda online, fără bătăi de cap, fără plimbăreli aiurea, şi ghiciţi cine primeşte liber la o bere cu băieţii sau şi mai mult?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu