''Life is a camera. Just focus on what's important and capture the good times,develop from negatives, and if things don't work out, just take another shot.''

marți, 21 octombrie 2014

Haideţi în parcul de aventură Straja!!

Masculul de mine nu a fost niciodată într-un parc de aventură. Ca orice mascul care se respectă, pofta de adrenalină arde latent în mine. Încă din perioada Paleolitică, omul peşterii se lua la trântă cu urşii şi alte patrupede, aşa că aceste instincte primordiale s-au moştenit şi la bărbatul modern.

Chemarea spre adrenalină se trage de atunci, din peşterile obscure ale Epocii de piatră. Omul peşterii se căţara prin copaci, pe stânci în căutare de plante sau pentru a impresiona o femeie, se lua la trântă cu animalele, fără să îi fie teamă de nimic.Poate, de aceea oamenii trăiau atât de mult, pentru că trăiau liber şi frumos.

Am şi eu o mare dorinţă să ajung în parcul de aventura Straja care nu este foarte departe de mine. Am fost acolo acum câţiva ani şi m-a încântat zona foarte mult. Pentru necunoscători, Straja e o staţiune montană din munţii Retezat, din judeţul Hunedoara, aproape de Lupeni. Cazarea e acceptabilă ca preţ, în zonă sunt două pârtii de ski,aşa că vă puteţi bucura de un aer curat de munte,dar şi de mişcare.

Mai nou, s-a deschis în Straja şi acest parc de aventură, unde surprizele te aşteaptă la tot pasul. Nu am fost niciodată într-un astfel de parc, dar pun pariu că au ceva unde te poţi căţăra, şi mai ales, cu siguranţă au şi tyroliană. Datul cu tyroliana ar satisface toate instinctele moştenite de le omul peşterii :).Cred că ar fi o senzaţie care ţi-ar tăia respiraţia şi ai simţi cum toată lumea e a ta şi că poţi face orice. 

Un astfel de parc te încarcă cu energie şi poftă de viaţă, e ca o gură de aer proaspăt după atâta stres permanent la serviciu, aglomeraţia din oraş şi problemele cotidiene.



Ştiu că atunci când am fost în Straja, am stat la Vilă Alpin, şi dând un click pe net, am văzut că parcul de aventură e la o aruncătură de băţ de vilă.Am fost foarte mulţumit de serviciile de aici, şi de toată atmosfera creată, aşa că dacă vreţi un week-end frumos, mergeţi la Straja şi la Vila Alpin.

Articol scris pentru Super Blog 2014

Un comentariu: