''Life is a camera. Just focus on what's important and capture the good times,develop from negatives, and if things don't work out, just take another shot.''

vineri, 24 octombrie 2014

Alege asigurarea medicală privată pentru sănătatea ta

Până nu treci printr-o problemă de viaţă şi de moarte, nu apreciezi sănătatea. Nu ne dăm seama de valoarea ei, până nu o pierdem. 

Lucian Blaga surprinde foarte înţelept toate faţetele vârstei oamenilor într-un citat edificator:

 Copilul râde: ,,Înţelepciunea şi iubirea mea e jocul.'' 
Tânărul cântă: ,,Jocul şi înţelepciunea mea e jocul.'' 
Bătrânul tace: ,,Iubirea şi jocul meu e înţelepciunea.''  

Nevoile şi aşteptările sunt diferite la fiecare vârstă şi etapă din viaţa noastră, dar ceea ce nu a surprins Blaga e faptul că boala loveşte pe oricine, indiferent de vârstă. 

Nu putem aştepta să fim sănătoşi fără a face ceva pentru sănătatea noastră.Consider că o investiţie în sănătate, este o investiţie în viitorul meu şi implicit al copilului meu.

Acum ceva vreme, am aflat de moartea subită a unui copilaş de 5 ani, bolnav de leucemie,vecin cu noi. Îl cunoşteam destul de bine, pentru că şi băiatul meu se juca cu el, fiind de o vârsta amândoi.Ce-i drept în ultima vreme nu îl mai văzusem, şi ulterior am aflat că a murit. 
Astfel de tragedii, te fac să priveşti viaţa prin alţi ochi, de aceea am decis că dacă vreo boală grea va veni prin surprindere, o voi ataca. Vreau să am un copil sănătos, şi dacă Cel de Sus ne va da vreo încercare grea, vreau să fiu pregătit.

M-am documentat temeinic, şi am aflat că cei de la MediHelp International, au o experienţă în vânzări asigurări medicale private, de peste 14 ani, aşa că m-am decis să fac pentru copilul meu o asigurare medicală privată

DE CE ALEG ASIGURAREA MEDICALĂ PRIVATĂ DE LA MEDIHELP INTERNATIONAL?

Motivele de mai jos sunt suficiente?Eu cred că DA!


  • acoperire europeană și / sau internațională
  • acces la spitale publice și clinici private în spațiul european și internațional
  • acoperire integrală a cheltuielilor cu spitalizarea, inclusiv a costurilor intervențiilor chirurgicale
  • acoperire în cazul unor boli grave, precum cancerul (intervenții chirurgicale, spitalizare, tratament în ambulatoriu, medicamente)
  • acoperire servicii de transplant de organe și țesuturi
  • evacuare aeriană
  • acoperirea cheltuielilor în ambulatoriu
  • servicii de urgență și asistență 24/7


Sănătatea n-are preţ, nu contează cât voi plăti lunar pentru această asigurare, cel mai important este faptul că indiferent de orice, copilul meu va fi tratat în orice stat din Europa şi din lume, la cele mai înalte standarde, cu seriozitate şi implicare.Să nu uităm de condiţiile din sistemul sanitar din România, unde oameni nevinovaţi mor zilnic din cauza unui sistem bolnav, incapabil să ofere servicii de calitate. Sunt prea puţini doctori în ţara noastră ca să îşi fac datoria aşa cum trebuie, aşa că aleg planul de asigurare MediHelp Superior Plan pentru că este un plan de asigurare internaţional, astfel ai garanţia de servicii medicale gratuite oriunde în lume.



Articolul participă la Super Blog 2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu