''Life is a camera. Just focus on what's important and capture the good times,develop from negatives, and if things don't work out, just take another shot.''

joi, 2 octombrie 2014

Masculii feroce şi îngriirea personală

Masculii feroce din epoca de piatră nu invitau femeile în oraş, ca să îşi arate supremaţia, le luau de păr, le târau până în peştera lor, eventual le mai dădeau şi două capace, şi toată lumea era fericită. Mai vânau ceva, le aduceau femeilor acasă de-ale gurii,  vreo blană de mamut ca să îşi facă haine de blană, viaţa era mult mai simplă atunci. Cam aşa cucereau bărbaţii femeile, acum multe milioane de ani şi iată că lumea e atât de diferită de la secol la secol.....
Oare ne-am schimbat, noi, sau lumea în care trăim ne-a schimbat pe noi?

Parcă era mai simplu înainte, acum ritualurile de vânătoare feminină s-au schimbat drastic....Nu mai mulţumeşti femeia cu o floare, nu, nu, ea visează maşini, euro, cai verzi  pe pereţi.Trebuie să fii atent ce spui, ce gândeşti, multe femei sunt pe interes.Dar, vai şi noi, bărbaţii ce faimă de Don Juani avem!!!

Revenind la cuceriri..Pot să vă spun că nu a fost atât de greu să o cuceresc pe Iubita mea, dar până să îi iau minţile definitiv..a trebuit să lucrez, iată câţiva ...

Paşi de vânat o femeie:

1. Igiena corporală IMPECABILĂ. Nu te poţi duce la întâlnire duhnind a transpiraţie sau a prea mult parfum.Noroc cu produsele de la Gerovital H3 men  care au un parfum discret, şi nu a trebuit să folosesc prea mult parfum.Bărbaţii transpiră mai mult ca femeile, aşa că trebuie să folosiţi, dragi vânători, produse special create pentru bărbaţi.

2. Florile plus ciocolată nu sunt învechite, din contră, chiar dacă ea va strâmba poate din nas, şi va face pe indiferenta, cu florile şi ciocolata nu dai greş niciodată.O vei atinge un pic la corason.

3. Mergeţi la o cină, la un restaurant frumos...femeile adoră să le scoateţi la masă.

4. Îmbrăcaţi-vă casual, şi FĂRĂ ADIDAŞI ŞI TRENING....O femeie nu se va îmbrăca niciodată în trening la întâlnire.

5.Nu o lăsaţi să plătească masa, dovediţi că sunteţi un mascul feroce care îşi permite luxul de a o scoate în oraş.Astfel îi veţi da semnale că sunteţi capabil să întreţineţi o familie, iar femeile ştiţi că gândesc în perspectivă.

6. Nu fiţi monoton...femeile iubesc surprizele, aşa că invitaţi-le la film, la o plimbare în parc, la munte,etc.DIVERSIFICARE!!!

Eu am cucerit-o pe Iubita mea, după spusele ei prin week-endul pe care l-am petrecut împreună într-un loc superb.NU ŞTIU cine pe cine a cucerit mai mult, cert este că şi eu după acel week-end mi-am dat seama că nu mai pot trăi fără ea. 

Noi, bărbaţii suntem vânători iscusiţi de când ne ştim, înainte vânam animale pentru a ne hrăni familia, acum vânăm femei pentru a încerca să atingem perfecţiunea, iubirea. O armă principală în vânătoare este îngrijirea personală, produsele de la Gerovital H3 men, m-au ajutat să mă simt stăpân pe situaţie, indiferent de emoţiile pe care le-am avut cu Iubi meu, am ştiut că dacă voi transpira, cel puţin nu voi mirosi urât. 

Intraţi şi voi pe Facebook Farmec, ei caută adevăraţii vânători!!!

ARTICOL SCRIS PENTRU SUPERBLOG 2014


Un comentariu: