''Life is a camera. Just focus on what's important and capture the good times,develop from negatives, and if things don't work out, just take another shot.''

marți, 14 octombrie 2014

Femeile şi epilarea

Cum ar fi fost lumea dacă nu s-ar fi inventat epilarea? 

Hmmm, dacă nu s-ar fi inventat epilarea, cu siguranţă Iubita mea ar fi inventat-o pentru ca nu suportă să se ştie păroasă. Face ea ce face prin baie şi iese de acolo impecabilă, numai bună de giugulit şi iubit. De aceea, o şi iubesc atât de mult pentru că are grijă de corpul ei şi e mereu frumoasă şi aranjată.

Oare le-am mai fi iubit dacă ar fi apărut în halul acesta în pat, indiferent ce lenjerie sexy ar fi avut?
sursa: guzgan.ro
                                                           
Eu, cu siguranţă, aş fi trimis-o înapoi în baie, să îşi taie părul cu foarfeca, cu maşina de tuns iarba, cu orice, doar să o văd sexi şi FĂRĂ PĂR!!!!.O femeie în viziunea mea e o femeie epilată, cel puţin pe picioare şi la subraţe, o femeie care miroase discret a parfum, o femeie îngrijită.

Dacă nu vreţi să arătaţi ca domnişoara de mai sus, sunt destule soluţii chiar şi de epilare definitivă.Nu, doar femeile fac eforturi supra omeneşti de a suporta epilarea cu ceara, cu aparatul electric, sunt şi bărbaţi care se epilează. Eu nu mă număr printre ei, mama natură m-a înzestrat cu puţin păr pe piept şi în alte zone, aşă că pentru cei sau cele care vor să scape definitiv de părul nedorit de pe picioare, zona inghinală sau alte zone, le recomandat acest epilator . Dizpozitivul foloseşte lumina care pătrunde în interiorul firului de păr sub formă de căldură şi astfel duce la încetinirea procesului de creştere al părului. Aparatul de epilat este recomandat de medici şi este folosit de mulţi oameni care s-au săturat să utilizeze vechile ,,torturi'' de epilat.


Cu prima ocazie, o să-i cumpăr Iubitei mele un astfel de aparat, deoarece îl merită din plin.Ştiu cât de mult se chinuie cu aparatul electric, eu, personal nu mi-aş epila niciun fir de păr cu acel epilator care smulge la propriu firele de păr. 
De aceea, jos pălăria, în faţa femeilor! Pe lângă faptul că ne poartă copiii şi suportă dureri inimaginabile la naştere, mai suportă şi epilatul, doar pentru a fi mereu frumoase şi îngrijite.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu